امنیت برقرار شده بسیار مطلوب است و به حدی بوده که فعالیت برای گروهک‌های معاند نظام در این شهرستان دشوار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دادستان حمیدیه گفت:شاخص‌های امنیتی حمیدیه در یک سال گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است و به رغم طرح‌های زیادی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده بودند، در یک سال گذشته عوامل انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی حمیدیه توانستند امنیت مطلوبی را در این شهرستان برقرار کنند.

علی بیرانوند افزود: دشمن با ترویج افکار سلفی‌گری و وهابیت، سعی در نفوذ به افکار عمومی مردم به ویژه جوانان دارد. از این رو توصیه ما به جوانان این است که هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی، مراقب افکار و عقاید منتشر شده در آن‌ها باشند و بدون تامل و تعقل، با این افراد همراهی نکنند تا مبادا خدای ناکرده در دام این افراد گرفتار شوند.

بیراوند اظهار داشت: جنگل گمبوعه یکی از نقاط کوری بود که مورد سوءاستفاده مجرمان قرار می‌گرفت. با راه‌اندازی پاسگاه انتظامی گمبوعه در این مکان قبل از تعطیلات نوروز، خوشبختانه هیچ اتفاق ناخوشایندی در این محل اتفاق نیفتاد و شکایتی در این خصوص واصل نشد.

دادستان حمیدیه تصریح کرد: طبق آمار نیروی انتظامی، بیش از 5 هزار خودرو در ایام نوروز به این جنگل وارد و خارج شده است که این آمار نشان از امنیت برقرار شده در این منطقه دارد.

بیرانوند با اشاره به حادثه تروریستی فروردین ماه سال گذشته در پارک گمبوعه، گفت: عوامل این حادثه دلخراش به سرعت شناسایی و دستگیر شدند و رسیدگی به پرونده آنان ادامه دارد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.