مراسم کلنگ زنی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی مددجویی در خوزستان با همکاری کمیته امداد، سپاه پاسداران و با حضور سردار جعفری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: توافقنامه ای با هدف رسیدگی و احداث مسکن مناسب در مناطق محروم برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد که از لحاظ مالی و اقتصادی ضعیف هستند، به امضای سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد و سرتیپ پاسدار جمال الدین آبرومند معاون هماهنگ کننده سپاه رسید.

هوشنگ خبازخوب افزود: بر اساس این توافقنامه تعداد ۲۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان خوزستان احداث می شود که از این تعداد  ۶۱۵ واحد مسکونی در مناطق محروم و روستایی استان احداث خواهد شد.

خباز اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با متراژ متوسط ۵۰ متر مربع و در مجموع ۳۰ هزار و ۷۵۰ متر مربع هستند و اعتبار هر واحد مسکونی مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیون ريال و در مجموع مبلغ ۱۸۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ريال است.

خبازخوب تصریح کرد: تأمین قطعه زمین این واحدهای مسکونی بر عهده مددجو بوده و کمیته امداد مبلغ ۳۰۰ میلیون ريال به صورت کمک بلاعوض هزینه کرده و زمان تحویل منزل مسکونی نیز تا پایان سالجاری است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.