مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان جیرفت از پرداخت ۳۵ میلیارد و ۵۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان طی پارسال خبرداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ اسماعیل امیری با اشاره به اینکه طی پارسال 396 نفر از مددجویان این شهرستان آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند، گفت: برای آموزش این تعداد بالغ بر 907 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: در زمینه خودکفایی مددجویان نیز طی سال گذشته آموزش هایی در زمینه پایدارسازی و توسعه مشاغل در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنفی وصنعتی و خدمات برای 749 نفر از مددجویان با هزینه ای بالغ بر 108 میلیون و 335 هزار ریال برگزار شده است.

امیری از برگزاری دوره های آموزشی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی زیر پوشش این شهرستان خبر دادو خاطر نشان کرد: طی سال گذشته دوره آموزشی 50 ساعته برای 177 نفر از فارغ التحصیلان زیر پوشش به منظور آشنایی و اجرای طرح های کسب کار با هزینه ای بالغ بر 15 میلیون ریال برگزار شده است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان نیز یکی از اقشاری هستند که اگر بتوانند دوره های فنی را بگذارنند در آینده می توانند شغل مناسبی برای خود فراهم کنند؛ که در این راستا 88 نفر از دانش آموزان زیر پوشش در سال گذشته طی یک دوره سه ماهه آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

وی یادآورشد: طی پارسال نیز در زمینه کاریابی و تعامل با کارفرمایان 220 نفر از مددجویان زیر پوشش با هزینه ای بالغ بر 142 میلیون و 172 هزار ریال مشغول به کار شدند.

امیری گفت: همچنین طی مدت یاد شده برای کاریابی و آموزش مددجویان بالغ بر یک میلیارد و 222 میلیون و 182 هزار ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تسهیلات ، کار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار