همدان؛

اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم استان همدان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر همدان در قالب کاروان های سلامت به مناطق محروم اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های بااعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم استان همدانشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛بهروز کارخانه ای با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای هفته هلال احمر و صلیب سرخ در استان همدان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: روز ۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ نامگذاری شده است.


وی با اشاره به اینکه در این هفته جمعیت هلال احمر استان همدان نسبت به اعزام کاروان های سلامت به نقاط محروم و کم برخوردار استان اقدام کند، بیان داشت: در همین زمینه پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در مناطق محروم به ارائه خدمات رایگان خواهند پرداخت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه مهمترین هدف جمعیت هلال احمر را انجام اقدامات بشر دوستی عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر با برپایی چادرهای آموزش امداد و نجات در مکان های پر تردد بخصوص در مکان های نمازجمعه ضمن نمایش خدمات و توانمندی های هلال احمر به ارائه خدمات رایگان پزشکی و کنترل فشارخون، توزیع بروشورهای آموزشی، تست قند خون و غیره می پردازد.

کارخانه ای اظهار داشت: از دیگر برنامه های هفته هلال احمر در استان همدان برگزاری مانور های دورمیزی، برگزاری کارگاه های آموزشی امدادونجات، آموزش همگانی، برگزاری نمایشگاه وتبلیغات محیطی در این زمینه است.

وی همچینین از ارائه خدمات هلال احمر و توانبخشی با تخفیف ویژه در این هفته خبر داد و بیان کرد: در هفته هلال احمر تمامی خدمات عمومی، تخصصی و توانبخشی مراکز درمانی جمعیت در مرکزاستان با تخفیف ویژه به بیماران ارائه می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار