همدان؛

حسینیه امام همدان، میزبان اجتماع مردمی «همه علیه استکبار»

دبیر کارگروه استکبارستیزی جبهه فرهنگی انقلاب استان همدان از برگزاری اجتماع مردمی «همه علیه استکبار» با حضور حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جلال زارع با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن غرب و وعده‎های دروغین آنها اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود به این امر تأکید داشتند و پیش‎بینی بدعهدی غرب به ویژه آمریکا را می‎کردند.


وی ادامه داد: با توجه به ظاهر شدن بدعهدی و پیمان‌شکنی غربی‎ها پس از پذیرش برجام، در راستای تقویت و تهییج روحیه استکبارستیزی در بین آحاد جامعه، جبهه مردمی استکبارستیزی متشکل از چندین تشکل فعال اجتماعی، سیاسی و دانشجویی، اجتماع «همه علیه استکبار (All Against the Arrogance)» را برگزار می‌کند.

دبیر کارگروه استکبارستیزی جبهه فرهنگی انقلاب استان همدان با اشاره به حضور حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال در این مراسم گفت: انتظار جبهه مردمی نیروهای انقلاب از مسئولان همراهی همه‎جانبه در خصوص مواضع ضد استکباری است؛ نه کارشکنی و سکوت در جبهه ضد استکباری، آن هم در مواجهه با ثابت شدن خدعه‎های پی در پی این شیطان عظیم!

زارع ضمن دعوت عمومی از مردم دارالمومنین همدان برای حضور در این مراسم تصریح کرد: اجتماع مردمی «همه علیه استکبار (All Against the Arrogance)» ساعت 18 دو‌شنبه 13 اردیبهشت ماه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی استکبارستیزی را جزء اهداف اصلی و بنیادین جمهوری اسلامی دانست و افزود: تا پای جان در راستای تحقق این شعار اقدام می‎کنیم و در این راه کوچکترین مسامحه‎ای نخواهیم داشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار