امیدواریم مسئولان سینما همراهی کنند و به فیلمی که مورد علاقه مردم است احترام بگذارند.

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به انتشار بیانیه به دلیل پایان اکران فیلم «من سالوادور نیستم» گفت: بیانیه را منتشر کردیم ولی هنوز اقدام خاصی در رابطه با این تصمیم نکرده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم مسئولان سینمایی که در این امور موثر هستند این فیلم را همراهی کنند. مردم هم‌چنان به تماشای این فیلم می‌روند و در پایان هفته قبل برای مخاطبان این فیلم در سینما بلیت تمام شده بود.  
 
سهراب پور با اشاره به استقبال فوق العاده از این فیلم اظهار داشت: مردم به شکل عالی از این فیلم استقبال کردند و طبق آخرین آمار، فروش فیلم در مرز 14میلیارد بوده است. مسئولان به فیلمی که مورد علاقه و استقبال مردم است احترام بگذارند و با یک نگاه جدی به فیلمی که پدیده سال سینما شده از آن حمایت کنند.
 
تهیه‌کننده «سالوادور نیستم» در پایان اظهار داشت: توقع مان از مسئولان امر این است که این فیلم را که اتفاقات خوبی را رقم زده حمایت کنند و برای ادامه اکران فیلمی که هنوز پرفروش است و مردم آن‌را دوست دارند، تبصره تشویقی و حمایتی در نظر بگیرند.
 
گفتنی‌است؛ فیلم «من سالوادور نیستم» که از پنجم اسفند سال 94اکران شده تا روز گذشته بالغ بر 13میلیارد و نیم میلیون تومان فروش داشته و با این‌حال برای پایان اکران آن تصمیم‌گرفته شده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار