معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : دومین جشنواره سرباز جوان نمونه در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جاویدان در نشست دبیرخانه تخصصی نیروهای مسلح در حوزه جوانان افزود: از آنجا که سربازان نقش مهمی در تولید آرامش و امنیت کشور دارند بنابراین تجلیل از آنان و خدماتشان باید مورد توجه همه به خصوص آحاد ملت، قرار بگیرد.

جاویدان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره سرباز در  سال گذشته به میزبانی سپاه عاشورا ، تصریح کرد: دومین جشنواره سرباز نیز امسال به میزبانی لشکر 21حمزه  برگزار می شود .

وی با اشاره به  اهداف برگزاری این جشنواره گفت:  ارتقای منزلت خدمت سربازی، ارج نهادن به جایگاه سرباز در تولید امنیت ملی، ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی، ایجاد نشاط و پویایی در سربازان و قدردانی از تلاش کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح، از مهمترین جشنواره سرباز جوان می باشد.

در ادامه حسین دهقانی سرپرست ساماندهی امورجوانان گفت: محورهای بخش عمومی برای انتخاب سرباز شایسته شامل ، دارابودن حداقل شش ماه سابقه خدمت تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت 95، متدین و انقلابی، داشتن حسن شهرت در بین سربازان، دارای سیمای موجه شایسته سرباز جمهوری اسلامی ایران، دارای نظم و انضباط مشهود است.

وی در خصوص محورهای بخش تخصصی نیز برای انتخاب افراد نمونه، اظهارداشت: این محورها شامل سرباز شاخص در حوزه علمی و پژوهشی- سرباز شاخص درحوزه ورزش قهرمانی- سرباز شاخص در حوزه ابتکارات و خلاقیت- سرباز شاخص درحوزه فعالیت های اجتماعی و مذهبی – سرباز شاخص در حوزه هنری - سرباز برتر در فعالیت های  قرآنی – سرباز برتر در عرصه فنی و مهارتی - سرباز برتر در شاخص نظم ، انضباط و اطلاعت از دستورات را می باشد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.