همدان؛

اجرای 855 طرح توان‌ افزایی ویژه مددجویان همدانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از اجرای 855 طرح توان افزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان همدان خبر داد.

اجرای 855 طرح توان‌ افزایی ویژه مددجویان همدانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قاسم یارمحمدی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 855 طرح توان‌افزایی در راستای توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند اجرا شده است.


وی افزود: از این تعداد طرح اجرا شده، تعداد 761 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 113 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد و 94 طرح با اعتبار 3 میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک‌ها برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرا شده است.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه بر اساس استعداد مددجویان بیشتر شغل‌های ایجاد شده در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی هستند، تصریح کرد: قبل از اعطای وام، به افراد واجد شرایط آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود تا اجرای طرح اشتغال آنان با موفقیت همراه باشد.

وی بازدید و نظارت بر طرح‌ها را از دیگر برنامه‌های این نهاد در راستای پایدارسازی فرصت‌های شغلی ایجاد شده دانست و گفت: ناظران اشتغال این نهاد در طول بازدیدهای دوره‌ای خود، مشاوره و توصیه‌های لازم را برای بهره‌‌وری هرچه بیشتر طرح‌ها به مجریان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار