توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی زمینه‌ساز اشتغال پایدار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم گفت: یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال پایدار توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

علی گلمرادی افزود: مردم دو حماسه بزرگ سیاسی را در هفتم اسفند 94 و دهم اردیبهشت 95 رقم زدند و جا دارد از تمام کسانی که تلاش کردند تا این حماسه و گشایش فصلی جدید در سرنوشت مردم رقم بخورد تشکر کنم.

وی با بیان اینکه همه باید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار کنیم، گفت: با بررسی وضعیت کشورهای پیرامون، عظمت، اقتدار و ارزش نظام را شاهد خواهیم بود.

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم افزود: همه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس که مورد لطف و عنایت مردم قرار گرفته‌اند باید تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به این مردمی که همواره جلوتر از مسئولان در خدمت ارزش‌های نظام بوده‌اند به کار گیرند.

گلمرادی گفت: نمایندگان باید با پرهیز از سلایق شخصی و بر اساس عدالت و عدالت‌محوری، همه آحاد جامعه را در حوزه انتخابیه خود مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: امروزه مسائل و مشکلاتی در سطح ملی وجود دارد که اگر نمایندگان با پرهیز از سلایق شخصی و بازی‌های سیاسی به آن بپردازند بدون شک رضایت خداوند که در گرو رضایت مردم است جلب خواهد شد.

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید همه می‌دانند وجود بیشترین و گسترده‌ترین امکانات و تأسیسات صنعت پتروشیمی، نفت و گاز، پایانه حمل و نقل دریایی، کشاورزی و آب شور و آب شیرین در این حوزه انتخابیه این اجازه را می‌دهد که مردم به رفع مشکل بیکاری جوانان امیدوار باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.