کارخانه: نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت

مربی و کارشناس والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در ژاپن کار سختی دارد و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی والیبال ایران این روزها تمرینات خود را به صورت فشرده دنبال می‌کند و اخباری که پیرامون اردوی تیم ملی شنیده می‌شود بسیار امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: والیبال ایران در چند سال اخیر توانسته اسم و رسم خوبی در جهان برای خود رقم بزند. این موضوع منجر شده است که توقع مردم از والیبال برای رسیدن به المپیک زیاد شود. با این حال اعتقاد قلبی من این است که تیم ملی والیبال ایران از همه لحاظ توان حضور در مسابقات المپیک را دارد و اگر مصدومیت یا اتفاق غیر منتظرهای رخ ندهد شایسته حضور در ریو خواهد بود.

کارخانه خاطرنشان کرد: کار سخت تیم ملی در ژاپن است. جایی که باید برای رسیدن به معتبرترین تورنمنت ورزشی جهان با تیم‌های بزرگ و با انگیزه بجنگد. فکر می‌کنم اگر ملی‌پوشان در رسیدن به المپیک موفق شوند در ادامه و در خود مسابقات کار آسان‌تری خواهند داشت.

این کارشناس والیبال اضافه کرد: تیم‌هایی مانند استرالیا و  ژاپن و حتی چین حریفان ساده‌ای به نظر نمی‌رسند و باید جدی گرفته شوند. قطعا گذشتن از سد تیم‌های آسیایی مسیر را برای ایران هموارتر خواهد کرد.

وی افزود: والیبال ایران از لحاظ فنی از تیم‌های آسیایی برتر است با این حال نباید در هیچ مسابقه‌ای ریسک کرد و هیچ تیمی را دست کم گرفت. در ژاپن جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد و همه باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا به رویای خود دست پیدا کنند.

مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران درباره حضور مربیان ایرانی روی نیمکت تیم ملی والیبال در ژاپن گفت: در ایران مربیان با دانش و خوبی حضور دارند که اگر به آن‌ها اعتماد شود می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. هرچند در نهایت سرمربی تصمیم‌گیرنده یک تیم است اما شناخت و تسلط مربیان داخلی روی والیبال ایران می‌تواند در مواقع حساس موثر باشد. با این حال در نهایت شخص لوزانوست که باید دستیارانش را انتخاب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار