دومین دیدار از مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بین دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران با پیروزی تیم بانک سرمایه به پایان رسید تا دو تیم در پیروزی به تساوی یک بر یک برسند.

پیروزی شاگردان کارخانه در دیدار دوم / پیکان حریف کهکشانی‌ها نشدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، این روزها مرحله نهایی خود را سپری می‌کند.
جایی که دو تیم پیکان تهران و بانک سرمایه از روز گذشته جنگ خود را برای تصاحب بیست و نهمین جام لیگ برتر آغاز کرده‌اند.
روز گذشته و در خانه والیبال تهران نبرد نخست دو تیم که قرار بود به صورت سه از پنج برگزار شود، انجام شد و تیم پیکان با وجود این که دو ست نخست را واگذار کرده بود در پایان موفق شد با حساب 3 بر 2 برنده این میدان شود.
دومین نبرد دو تیم هم از ساعت 15 و 30 امروز در خانه والیبال تهران برگزار شد. شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه در دومین بازی توانستند پیکانی‌ها را در سه ست متوالی شکست دهند.
شاگردان پیمان اکبری در هر سه ست به ترتیب با نتایج 28 بر 26، 25 بر 21 و 25 بر 20 مقابل بانک سرمایه متحمل شکست شدند.
 با این نتیجه هر دو تیم در تعداد برد به تساوی یک بر یک رسیدند و در نبرد بعدی خود روز پنج شنبه با هم دیدار خواهند کرد.
بر اساس برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال ایران تنظیم شده است، در مرحله فینال این مسابقات تیمی برنده خواهد شد که بتواند سه پیروزی از پنج دیدار برگزار شده کسب کند.
رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست 29 مهر ماه سال 94 آغاز شد و با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی و مشخص شدن چهره تیم‌های اول تا سوم به کار خود پایان خواهد داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار