نماینده ولی ‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال باید به صنعتگران و تولیدکنندگان تسهیلات کم بهره ارائه شود، گفت: افزایش بهره‌وری در تولید و افزایش ساعات مفید کار در کشور نیازمند مدیریت صحیح است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در جمع جامعه کارگری شهرک صنعتی جی اظهار داشت: اسلام اهمیت بسیار زیادی به کار و کارگری داده است و این اهمیت را از سوی هیچ مسلک و دینی مشاهده نمی‌کنیم همانطور که امام راحل نیز در این زمینه فرمودند که همه کارگر هستند، کار و کارگری یک ارزش والاست.

امام جمعه اصفهان افزود: کارگر باید کار را خالصانه انجام دهد و در مقابل کارفرما خیانت نکند، اگر هر کسی به تعهد خود پایدار باشد قطعاً پاداش الهی را کسب می‌کند .

نماینده ولی ‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی صحیح در کار و تولید گفت: عدم مدیریت صحیح سبب شده تا ساعات مفید کار در کشور از حدود یک ساعت و نیم بیشتر نشود در صورتی که سایر کشورها با مدیریت صحیح و جامع توانسته‌اند بهره‌وری و میزان ساعات مفید کار را افزایش دهند، بنابراین افزایش بهره‌وری و افزایش ساعات مفید کار در کشور نیازمند مدیریت صحیح است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: تا زمانی که افراد می‌توانند سرمایه خود را به راحتی و بدون پرداخت مالیات و هیچ گونه خطری در بانک سپرده گذاری کنند، سرمایه‌ها در تولید به کار گرفته نمی‌شود بطوریکه در حال حاضر برخی از مردم حاضر هستند منزل خود را بفروشند و در بانک سرمایه‌گذاری کنند و این موضوع وضعیت اشتغال و تولید را تضعیف می‌کند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: باید از کارفرما و کارگر حمایت شود، امروز کارفرما یان برای ایجاد یک واحد تولیدی با مشکلات فراوانی مواجه است بنابراین لازم است با در اختیار قرار دادن تسهیلات کم‌بهره، زمین ارزان قیمت و سایر امکانات به صنعت‌گران و تولیدکنندگان، از ایجاد اشتغال حمایت کرد.



انتهای پیام/م 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.