نایب رئیس مجلس گفت: مهمترین رسالت آموزش و پرورش، تربیت جوانان متدین آراسته به آموزه‌های دینی است.

مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت جوانان متدین است

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: آنچه انسان را در دنیا و آخرت موفق می‌کند، فهم صحیح آموزه‌های دینی و حرکت در راهی است که خداوند برای انسان تعریف کرده است.

وی افزود: هر یک از ما باید از تمام توان خویش برای فهم درست آموزه‌های قرآن و اهل بیت و حرکت براساس رهنمودهای خداوند متعال و پیامبر اعظم استفاده کنیم.

ابوترابی فرد با بیان اهمیت امر آموزش و پرورش در زندگی انسان‌ها بالاست، گفت: مهمترین رسالت آموزش و پرورش در جامعه، تربیت جوانان متدین آراسته به آموزه‌های دینی است که از یک هویت دینی عزتمند برخوردار باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان رسالت آموزش و پرورش را تربیت نسل آینده با هویت مستقل و دارای شاخصه‌های ممتاز جریان‌ساز ذکر کردند.

وی ادامه داد: تمام این امور در سایه فهم اسلام ناب و حرکت در مسیر پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت امکانپذیر است امیدوارم جامعه فهیم آموزش و پرورش کشور و خانواده مکرم معلم‌ها و همه مسئولین از تمام توانشان برای تربیت انسان عالم و آراسته به آموزه‌های دینی بهره ببرند و مجلس شورای اسلامی پرچمدار این حرکت باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.