زن جوانی که با ترمیم چک‌ پولهای باطله از بازاریان کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به دنبال شکایت تعدادی از کسبه و بازاریان محمودآباد مبنی بر اینکه یک زن شیاد و سودجو با استفاده از چک پول های باطل شده اقدام به خرید کالا از آنها کرده است بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: مالباختگان مدعی بودند یک زن شیک پوش که خود را مسافر معرفی می‌کرد با پرداخت چک پول‌های تقلبی ازآنها خرید می کرد.

سرهنگ احمدرضا رستمی گفت: مالباختگان می گفتند این زن با ادعای اینکه خودرویش در مکان نامناسبی پارک شده است و عجله دارد مغازه داران را به اشتباه می انداخت و آنان بدون آنکه چک پول‌ها را بررسی کنند اقدام به بازگرداندن باقی مانده پول به وی می کردند.

وی افزود: مغازه‌داران پس از مراجعه به بانک متوجه تقلبی بودن چک‌پول‌ها شده و پلیس را در جریان قرار داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: مأموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و تقویت گشت‌های پلیسی موفق شدند این زن را هنگام استفاده از چک پول‌های باطله دستگیر کنند.

سرهنگ احمدرضا رستمی با بیان اینکه این زن شیاد با داد و بیداد درصدد بود خود را بی گناه جلوه دهد و از دست پلیس بگریزد گفت: پس از اینکه در بازرسی از کیف این زن دو چک پول صد هزارتومانی بازسازی شده به دست آمد وی به کلاهبرداری اعتراف شد.

وی گفت: این زن با ترمیم ماهرانه محل پانچ چک پول‌های باطله اقدام به خرج کردن آنها می‌کرد بطوریکه به سادگی قابل تشخیص نبود.

این زن پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.