پليس آگاهی مازندران زوج کلاهبرداری را که با وعده تهيه ويزای کشورهای اروپايی از شهروندان کلاهبرداری مي کردند در ساری دستگير کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در راستای اجرای نيابت قضائی صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شيراز مبنی بر حضور زوج کلاهبردار در شهرستان ساری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان مازندران قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی پس از شناسايی مخفيگاه متهمان با هماهنگی قضائی این زوج کلاهبردار را دستگیر کردند.

متهمان در اظهارات خود اعلام کردند متقاضيان اخذ ويزا برای سفر به كشورهای اروپايی را از طريق اينترنت، شناسايی می کردند و پس از چندين مرحله مذاكره و جلب اعتماد آنان، با ارسال برگه های قرارداد و وعده های واهی مبنی بر اينكه ويزای سفر به اروپا دو ماهه آماده خواهد شد، برای هر ويزا 400 ميليون ريال دريافت می کردند.

اين دو متهم پس از تشکيل پرونده به اتهام جعل اسناد و مدارك هويتی،استفاده از سند مجعول،كلاهبرداری و تحصيل مال از طريق نامشروع تحويل مرجع قضائی شدند.

پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران به شهروندان هشدار داد، برای دریافت ويزا از سفارت خانه ها و مراکز معتبر و رسمی اقدام کنند تا در دام افراد شياد گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، پاسپورت ، جعلی ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار