شیراز؛

پایان خط سارق منزل در کازرون

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری سارق منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: در پی اعلام مركز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر یك فقره سرقت از منزل در روستای پیرسبز، بلافاصله ماموران به آن محل عزیمت كردند.
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، شخصی به آنها مراجعه و اظهار كرد: در مسافرت بوده ام وقتی برگشتم متوجه شدم، در منزلم تخریب و اقلامی شامل یك تخته فرش ۱۲متری دست بافت دو قالیچه دست بافت 5/1و5/2 متری و یك گلیم به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال به سرقت رفته است كه تقاضای رسیدگی دارم.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و بررسی از محل های وقوع جرم، سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون اظهار كرد: در بازجویی به عمل آمده متهم به بزه انتسابی اقرار و اعلام داشت که با همدستی شخص دیگری اقدام به سرقت كرده که تلاش جبرای کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری همدست وی ادامه دارد.  
سرهنگ رزمجوئی از شهروندان درخواست كرد: با رعایت هشدارهای پلیسی مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، مأموران را در دستگیری هر چه سریعتر سارقان کمک کنند.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پایان ، خط ، سارق ، منزل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار