معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: اعتبار بخش درمان این سازمان در سال جاری 26 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دكتر محمدعلی همتی خاطرنشان کرد: امسال 190 هزار میلیارد ریال به بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی اختصاص یافته است كه نشان از توجه ویژه به ارتقاء و افزایش كمی درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی دارد.

وی با بیان اینكه مهم ترین وظیفه سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی ارتقای رفاه اجتماعی و درمان بیمه شدگان است افزود: امسال بودجه سازمان تامین اجتماعی 720هزار میلیارد ریال است كه این بودجه در اسفند ماه سال گذشته بسته شده است.

همتی توجه ویژه به گسترش مراكز درمانی بخصوص در مناطق محروم و عدالت در دسترسی به مراكز درمانی و ارتقاء هتلینگ بیمارستان های وابسته به سازمان تامین اجتماعی را از اولویت های این سازمان در سال جاری عنوان كرد و بیان داشت: تلاش می شود تجهیزات مراكز درمانی به روز شده تا بتوان خدمات بهتری به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه كرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی پایداری منابع مالی را در گرو كاهش هزینه ها و خلق منابع جدید برای سازمان تامین اجتماعی بیان کرد و بر حمایت جدی از طرح تحول نظام سلامت به عنوان كاراترین طرح اجتماعی دولت تدبیر و امید تاكید نمود.

وی در پایان از خدمات 6 ساله دكتر داریوش پناهی زاده در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان تقدیر و دكتر صادق جلیلی را به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی خوزستان معرفی كرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار