مدیر برنامه ریزی و نظارت بر امور اقتصادی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: شهرداری به دنبال شناسایی و تعریف فرصت های موجود در بخش گردشگری است تا بسته های اقتصادی سود آوری را برای سرمایه گذاران فراهم کند.

تعریف فرصت های جدید سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مشهدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ حامد حسینی افزود: با توجه به قرارداشتن کشور در شرایط رکود اقتصادی، امسال به دنبال این هستیم که از فروش 2 هزار 500 میلیارد تومان دارایی ها زمین و پروانه و سهم الشرکه های و پروژه های مشارکتی اجرای پروژه های توسعه شهری را سرعت ببخشیم.

وی با بیان اینکه مشهد از لحاظ جذب گردشگر از یک فرصت استثنایی برخوردار است، گفت: در راستای احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و توسعه حمل ونقل عمومی انتشار اوراق مشارکت مصکوک به ارزش 1 میلیارد و 900 و 50 ریال از دیگر برنامه های پیش بینی شده حوزه اقتصادی است.
حسینی با اشاره به اینکه تعریف پروژه های تجاری و اداری در مناطق کم برخوردار محرک توسعه هستند، افزود: یکی از اهداف ما این است که برای ارتقا رفاه اجتماعی ایجاد رونق شهری در مناطق برخوردار پروزه تجاری و اداری با زیرساخت های مطلوب شهری شکل دهیم.
وی همچنین به  طرح های مشارکتی انتفاعی اشاره کرد و گفت: براساس آمار از پیش تعیین شده پروژه های با ارزش حدود 10هزار میلیارد تومان امسال در فرآیند مشارکت سرمایه گذاران قرار گیرند.
مدیر برنامه ریزی و نظارت بر امور اقتصادی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد به ضرورت حضور سرمایه گذاران خارجی اشاره کرد و افزود: برای ایجاد امنیت سرمایه گذاری در سال 95 بسته خاصی در بخش گردشگری تعریف شده است.
حسینی خاطر نشان کرد: شهرداری برای افزایش رونق کسب و کار و فراهم آوردن شرایطی برای رساندن سود منطقی به سرمایه گذاران به ویژه افرادی است که به صورت خرد سرمایه گذاری می کنند

انتهای پیام//

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار