وزیر جهاد کشاورزی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کشت و صنعت‌های کوچک در کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود حجتی در حاشیه افتتاح بزرگترین مجتمع گاوداری شیری صنعتی در پارس‌آباد اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی وزرات جهاد کشاورزی ایجاد کشت و صنعت‌های کوچک است که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های اساسی کشت و صنعت‌های کوچک به ویژه در دشت زرخیز مغان شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کشت و صنعت مغان نیز ظرفیت بسیار عظیمی در راستای توسعه کشاورزی دارد، ‌افزود: انتظار می‌رود با مدیریت مناسب و اتخاذ برنامه‌های جامع و راهبردی باعمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصادی مقاومتی شاهد دستاوردهای مناسب در کشت و صنعت مغان نیز باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از فعالان حوزه کشاورزی می‌تواند زمینه را بهتر از قبل برای توسعه و ترقی این حوزه در کشور فراهم کند، تصریح کرد: مهمترین سیاست دولت یازدهم به ویژه وزارت جهاد کشاورزی حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است و من از اینکه نتوانسته‌ام خدمت بهتر و بیشتری به کشاورزان به ویژه عشایر غیور شاهسون انجام دهم شرمنده‌ام.

حجتی تصریح کرد: ما باید با برنامه‌های راهبردی و منسجم محصولات را در زنجیره تولیدی و از مزرعه تا سفره برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم بدون هیچ دغدغه‌ای علاوه بر صادرات محصولات کشاورزی درآمد کشاورزان منطقه را نیز افزایش دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.