سیستان وبلوچستان؛

انقلاب اسلامی به لایه‌های مختلف جامعه رنگ معنویت بخشید

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی، تعالیم و احکام اسلام را به لایه‌های مختلف جامعه نفوذ دارد، به آن رنگ معنویت داد و مقدمات شکل‌گیری تمدن اسلامی را فراهم کرد؛ بنابراین لازم است تا با برنامه‌ریزی و به‌کارگیری اندیشه، مرحله به مرحله، به تمدن نوین اسلامی نزدیک‌تر شویم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ جت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، در همایش «تجلیل از خادمان اعتکاف» که ۱۳ اردیبهشت‌ماه در زاهدان برگزار شد، افزود: ماه رجب به عنوان یک ماه الهی آنچنان پر خیر و برکت است که مؤمنان می‌توانند از تمام لحظات و ثانیه‌های آن برای تقرب به درگاه الهی استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: جسم و جان دو ابعاد مهم وجود انسان هستند که در آیین اعتکاف، با اعمالی که شخص معتکف انجام می‌دهد، هر دو به خوبی پرورش می یابند و زمینه رسیدن به کمال و سعادت را در انسان به‌وجود می‌آورد.

وی افزود: اعتکاف از آن جمله آیین‌های معنوی، معرفتی و تأثیرگذار است که انقلاب اسلامي آن را در جامعه احیا کرد و امروز ما در همین استان، در امر اعتکاف استان شاهد رشد پنجاه درصدی نسبت به سال گذشته بودیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار