رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: قبول دارم که حامی پیراهن تیم‌ ملی در حد برندهای معتبر جهان ورزش نیست اما محصولات این شرکت کیفیت خوبی دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،کفاشیان حامی پیراهن تیم ملی در حد برندهای معتبر دنیا نیستعلی کفاشیان در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پس از 6 ماه بررسی گزینه‌های مختلف و ارزیابی کیفیت محصولات حامیانی که خواستار همکاری با تیم ملی فوتبال کشورمان بودند با حامی کنونی به تفاهم رسیدیم.

وی درباره اینکه چرا فدراسیون با برندهای معتبر ورزشی دنیا همکاری نمی‌کند گفت: برند کنونی هم معتبر است اما قبول دارم که در حد برندهای بزرگ جهان ورزش نیست دلایل مختلفی برای همکاری نکردن با شرکت‌های بزرگ البسه ورزشی داریم که بزرگترین آن‌ها مربوط به تحریم‌ها و مسائل سیاسی می‌شود در واقع ما به اجبار حامی پیراهن کنونی تیم ملی را انتخاب کردیم  که البته از این انتخاب رضایت کامل داریم.

کفاشیان درباره اینکه حامی پیراهن کنونی تیم ملی نسبت به حامی قبلی برتری محسوسی ندارد اظهار کرد: حامی پیراهن کنونی علاوه بر تأمین لباس های تیم ملی مبلغی را نیز به ما پرداخت می‌کرد در حالی که حامی قبلی چنین شرایطی را نداشت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره این که کادر فنی از کیفیت لباس‌های این حامی رضایت دارد یا خیر گفت: کادر فنی فوتبال کشورمان جنس خوب می‌خواهد و حامی پیراهن جدید نیز چنین وضعیتی در کیفیت لباس‌های خود ایجاد می‌کند یقین بدانید اگر جنس پیراهن‌های این شرکت خوب نباشد آن‌ها را بر می‌گردانیم.

کفاشیان درباره تحریم مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی از سوی  کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران گفت: هیچ تحریمی در کار نیست معمولا در مراسم‌های این چنینی بازیکنان و کادر فنی شرکت نمی‌کنند. مطمئن باشید اگر آن‌ها وقت داشتند یا در ایران بودند برای رونمایی از پیراهن تیم ملی در مراسم امروز حاضر می‌شدند.

به هیچ عنوان کاندید نمی شوم

کفاشیان درباره اینکه وزیر ورزش برای صدور مجوز برگزاری انتخابات فدراسیون در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده بود بیان کرد: وزیر به دنبال مجوز نبود وی از جلوی فدراسیون رد می‌شد و برای اینکه در جریان اوضاع و احوال فدراسیون در آستانه انتخابات قرار گیرد وارد فدراسیون فوتبال شد. ما نیز گزارش کاملی از فعالیت‌های انجام گرفته به وزیر ورزش ارائه کردیم.

وی افزود: به صلاح فوتبال کشور است که انتخابات فدراسیون فوتبال در موعد مقرر برگزار شود چرا که رئیس و اعضای هیئت رئیسه جدید فدراسیون مشخص می‌شود. با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه رقابت‌های جام جهانی قرار دارد هم‌اکنون هم در برگزاری انتخابات تأخیر بسیاری بوجود‌ آمده است. من با اعضای مجمع صحبت کردم و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد هر یک از سه کاندید ریاست فدراسیون بیشترین رأی را در مجمع بیاورد ، رئیس فدراسیون فوتبال خواهد شد و نیازی به اجماع اعضای مجمع روی کاندید خاصی نیست.

کفاشیان درباره احتمال رأی سفید دادن برخی از اعضای  مجمع در انتخابات آتی گفت: به طور حتم با برگزاری انتخابات رئیس جدید مشخص می‌شود ، من با اعضای مجمع صحبت کردم و بعید می‌دانم که آن‌ها در انتخابات پیش‌رو قصد دادن رأی سفید داشته باشند.

وی درباره احتمال ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در صورت تعویق یا لغو انتخابات آتی گفت: اگر 10 بار هم انتخابات به تعویق بیافتد یا اینکه لغو شود ، هیچ قصدی برای ثبت‌نام ریاست فدراسیون فوتبال ندارم. فدراسیون باید از بلاتکلیفی خارج شود چرا که کارها عقب افتاده است و زمانی برای جبران وجود ندارد.

کفاشیان درباره قوانین مختلف دور دوم انتخابات فدراسیون فوتبال بیان کرد: در اساسنامه فیفا ذکر شده است که انتخابات در دور اول با رأی دو سوم اعضای مجمع انجام می‌شود و در دور دوم قانون نصف به علاوه یک اعمال خواهد شد. در انتخابات قبلی فدراسیون نیز من تنها به یک رأی برای رسیدن به حد نصاب دو سوم نیاز داشتم.

دلتنگ خبرنگاران می شوم،اما دلتنگ فدراسیون هرگز

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه پس از جدایی از فدراسیون فوتبال دلتنگ فدراسیون نمی‌شود گفت: دلم برای شما خبرنگاران تنگ می‌شود ولی برای فدراسیون فوتبال احساس دلتنگی نمی‌کنم.

کفاشیان درباره اعتراض رئیس جدید فدراسیون به مصوب نشدن اساسنامه اظهار کرد: بالاترین مرجع تصمیم‌گیرنده برای فدراسیون فوتبال مجمع است. هر تصمیمی که مجمع بگیرد مورد قبول فیفا و ای اف سی است و کسی نمی‌تواند اعتراضی به این امر داشته باشد پس از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اصلاح اساسنامه و امور تصویب اساسنامه انجام می‌شود.

وی دربارده درگیری علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال و منصور قنبرزاده با میانجی‌گری وی به پایان رسیده گفت: گاهی افراد به دلیل فشارهای کاری عصبانی می‌شوندو به هم پرخاش می‌کنند اما درگیری لفظی اسدی و قنبرزاده در حدی نبود که من بخواهم آن‌ها را جدا کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره هشدار دادستان تهران مبنی بر تخلفات اخلاقی برخی از ورزشکاران کشورمان گفت: آن‌ها به درستی تذکر می‌دهند ورزش باید در کنار اخلاق باشد  و ما به عنوان متولیان ورزش کشور باید مسائل اخلاقی را حاکم کنیم اما تاکنون نامه‌ای از سوی دادستانی تهران به من نرسیده است.

یکی از برنامه‌هایی که مورد تأیید فیفا قرار گرفته است ، ارکان قضایی فدراسیون‌ها هستند اگر در مجمع آتی فعالیت‌های رکن قضایی فدراسیون فوتبال به تصویب برسد رئیس فدراسیون هیچ دخالتی در عزل و نصب اعضای کمیته‌های قضایی نخواهد داشت چرا که آن ها می‌توانند حتی به تخلفات رئیس فدراسیون نیز رسیدگی و در بره محکومیت وی اقدام کنند.

ادامه دارد/ 
برچسب ها: پیراهن ، برند ، معتبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار