علی کفاشیان در آخرین سخرانی خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از این پس به عنوان یک ایرانی از فدراسیون فوتبال و تیم ملی کشورمان حمایت خواهم کرد.

کفاشیان: هرجا باشم به فوتبال ایران کمک می‌کنم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی کفاشیان پس از حضور پشت تریبون مراسم رو نمایی پیراهن جدید تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: به تاج،شعبانی بهار و سایر پیشکسوتان و اهالی فوتبال که در این مراسم حضور یافته اند، خیر مقدم می گویم. حمایت از تیم ملی فوتبال  ایران است. افتخار می کنم در جام جهانی چند میلیارد نفر از مردم دنیا عملکرد ملی پوشان ایران را دیدند.

وی افزود: شاید در این مراسم آخرین سخنرانی ام را به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران انجام دهم اما به عنوان یک ایرانی از حمایت تیم ملی و فدراسیون  فوتبال  دست برنمی دارم.((در این لحظه حاضران برای کفاشیان دست زدند))

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در آستانه  انتخابات فدراسیون، هیچ کاری در فوتبال متوقف نمی شود.در هر سمتی که باشم به فوتبال کمک  کرده و از حامی جدید  تشکر می کنم. امسیدوارم  در جام جهانی روسیه تیم ملی ما حضور داشته باشد و بهترین عملکردش را به نمایش گذارد.

انتهای پیام/ 
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار