در سال گذشته 2 هزار کودک و نوجوان اصفهانی در برنامه‌های قرآنی کانون پرورش فکری اصفهان مشارکت داشته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در حاشیه برگزاری پنجمین همایش قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اظهار د اشت: برنامه‌های قرآنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در قالب 2 طرح نسیم بهشت برای اعضاء کودک و سوره قصص و سوره لقمان برای نوجوانان در قالب 108 کارگاه آموزشی برگزار شده است.

حامد عسگری‌فر گفت:تقویت پرورش حس دینی و روحیه خداشناسی، استفاده از مفاهیم قرآن در مسیر زندگی، ایجاد انگیزه و علاقه نسبت به انجام وظایف دینی، تحکیم باورهای کودکان و نوجوانان براساس ارزش‌های اسلامی از جمله اهداف اجرای برنامه‌های قرآنی به‌شمار می‌رود.

وی گفت: برنامه‌های قرآنی سایر نهادها نیز تدوین شده است و متناسب با اقشار مختلف و با جذابیت‌های متنوع و متفاوتی همچون برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، روخوانی قرآن کریم، نمایش، شعرخوانی داستان، نقاشی، معرفی کتاب با محوریت قرآن کریم اجرا می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به تداوم طرح‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های قرآنی با خلاقیت و نوآوری از 16 خردادماه امسال در 60 مرکز کانون پرورش فکری استان اصفهان ادامه دارد. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار