معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، عربستان سعودی، کمپ دیوید و گروه‌های تکفیری را سه ضلع طرح خصمانه غرب ضد ملت‌های منطقه دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، "شیخ نعیم قاسم،" معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه رژیم عربستان سعودی، تیم کمپ دیوید و گروه های تکفیری را سه ضلع طرح خصمانه ضد ملت های منطقه دانست، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی سرکردگی این طرح را به عهده دارند.

شیخ نعیم قاسم در نشست بین المللی اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت مقاومت را بخشی از نتایج بعثت پیامبر اسلام (ص) دانست و گفت، اسرائیل تلاش می کند خود را قدرت منطقه معرفی کند و اعلام الحاق جولان به اسرائیل، مهر تأییدی بر توسعه طلبی مقامات صهیونیست است. وی این اقدام را نشانه نفاق غرب دانست زیرا در ظاهر گفت، با آن مخالف است اما در عمل، با اسرائیل همصداست. 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد، استکبار جهانی به رهبری آمریکا، بارها کشورهای مختلف از جمله افغانستان و عراق را اشغال کرده است که اهداف مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد. وی راه حل «تشکیل دو کشور مستقل اسرائیل و فلسطین» را رد کرد و گفت، این به معنای غصب فلسطین به نفع اسرائیل است.

این مقام حزب الله لبنان تصریح کرد، امام خمینی (ره) طرح مشروعیت بخشیدن به اسرائیل را ناکام گذاشت و آشکارا خواستار محو اسرائیل شد و مسئولیت مبارزه با اسرائیل را بر عهده حزب الله نهاد و از آن زمان، تحولات منطقه تغییر کرد و هرچند ما امکانات اندکی داریم اما نشان دادیم که می توانیم در برابر اسرائیل بایستیم و سرزمین های اشغالی را آزاد کنیم و تا زمانی که مقاومت باشد، اسرائیل جایگاهی ندارد.

طرح خصمانه حامیان تروریسم
شیخ نعیم قاسم افزود، طرح خصمانه ضد ملت‌های منطقه سه رکن دارد که آمریکا، اسرائیل و گروه های تکفیری که عربستان سعودی از آنها حمایت می کند، ارکان این طرح به شمار می روند، هرچند رهبری آن با آمریکا و اسرائیل است. وی تصریح کرد، عربستان سعودی به تیم کمپ دیوید که حامی اسرائیل است، ملحق شده است و آشکارا اعلام کرده که به طرح صهیونیستی پیوسته است و کاری با آزادسازی فلسطین ندارد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان هدف از همه شرارت ها در منطقه از جمله حمله آمریکا به عراق و نابودی سوریه را برای تأمین امنیت اسرائیل و تضمین ادامه حیات آن دانست. وی تروریست های تکفیری را زائیده آمریکا و اسرائیل برای مقابله با اسلام دانست که تلاش می کند بر منطقه سیطره یابد در حالی که مقاومت، امید آینده ملت هاست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا شر داعش و آل سعود را از سر مسلمانان کم کند.
Germany
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دقیقا
آخرین اخبار