دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: خصوصیات سردعرفان با خلق و خوی ایرانی ها فاصله داشت.

سعید حیدری‌راد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران درخصوص سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان اظهار داشت: را از طریق فدراسیون متوجه شدم عرفان خداحافظی کرده است. به اعتقاد من سرمربی با این روحیات برای هدایت تیم ملی مناسب نبود، چرا که وی مربی کاملا متعصب و سردمزاجی بود. ما ایرانی ها خلق و خوی عاطفی و احساساتی داریم. بنابراین خصوصیات جدی و سرد عرفان با عواطف بازیکنان احساساتی ایرانی ها متناقض بود.

وی با اشاره به مربی اسبق تیم ملی هندبال ادامه داد: بروت ماچک سرمربی سابق تیم ملی هندبال کشورمان ،مربی فوق العاده با اخلاق و حرفه‌ای بود و در خصوص مسائل اخلاقی با عرفان قابل قیاس نبودند. مربی باید با بازیکنانش در مرحله اول دوست باشد و رابطه خوبی با آنها برقرار کند.

بازیکن تیم ملی کشورمان افزود:به عنوان بازیکن تیم ملی هندبال به لحاظ فنی در خصوص عملکرد وی نظری نمی دهم و کارشناسی در مورد مسایل ل فنی وتاکتیکی را به عهده کارشناسان هندبال می‌گذارم. چرا که وظیفه من بازی کردن با چیدمان و هدایت سرمربی تیم ملی است.

حیدری راد تصریح کرد: امیدوارم گزینه بعدی سرمربی هندبال کشورمان به در وهله اول به لحاظ عاطفی و اخلاقی خوش خلق باشد و بازیکنان راحت و بدون ترس و نگرانی بتوانند با وی صحبت کنند و مشکلات و دیدگاههای خود را با وی در میان بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار