برانکو:

پیش از فوتبال، هندبالیست بودم/ عرفان مربی بزرگ و با دانشی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پیش از فوتبال در ورزش هندبال فعالیت داشته از عرفان اسماعیلاگیچ به عنوان مربی بزرگ و کاربلد یاد کرد.

پیش از فوتبال، هندبالیست بودم/ عرفان مربی بزرگ و با دانشی استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم بدرقه ملی‌پوشان هندبال، دیشب یک مهمان ویژه داشت. مردی که با حضورش در پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران و عملکرد خیره‌کننده‌اش، پس از سال‌ها ارتش سرخ را به دروازه‌های قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران رسانده است. حضور برانکو ایوانکویچ در مراسم دیشب، شور و حال خاصی به ملی‌پوشان و مسئولان هندبال کشور و البته خبرنگاران بخشید. گفت‌وگوی کوتاه ما را با سرمربی پرسپولیس در ادامه می‌خوانید.

حضور شما در مراسم بدرقه تیم ملی هندبال خیلی‌ها را سورپرایز کرد. چه شد که در جمع هندبالی‌ها حضور یافتید؟
پیش از هرچیز دوست دارم سال نو را به جامعه ورزش ایران و شما و همکارانتان تبریک بگویم و سال خوبی را برایتان آرزو کنم. در پاسخ به این پرسش هم باید بگویم من پیش از حضورم در مستطیل سبز به عنوان بازیکن فوتبال، در هندبال فعالیت می‌کردم. حتی در مقطعی این دو ورزش را با هم انجام می‌دادم. از سوی دیگر همانطور که می‌دانید دوستی دیرینه و نزدیکی با عرفان اسماعیلاگیچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران دارم. ما با یک خودرو به مراسم آمدیم و برای من افتخار بزرگی است که در جمع ملی‌پوشان پرافتخار هندبال ایران حضور یافتم.

از دوستی‌تان با عرفان گفتید. نظرتان راجع به او چیست؟
بله، عرفان مربی بزرگ، با دانش و کاربلدی است. من برخی بازی‌های تیم ملی هندبال را پیگیری می‌کنم و می‌دانم که تیم ایران با حضور او به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافته است. البته من هم معتقدم هم عرفان، هم تیم ملی ایران کار بسیار دشواری برای صعود به المپیک 2016 دارد اما تا آنجا که من اسماعیلاگیچ را می‌شناسم، او تا آخرین لحظه برای موفقیت تیمش می‌جنگد و سخت‌کوشانه به موفقیت می‌اندیشد.

این روزها با پرسپولیس نتایج خوبی می‌گیرید و نتایج دیدارهای رقبای‌تان هم به نفع شما رقم می‌خورد؟
ببینید. پیش از این هم گفتم، ما کاری به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم. من و دیگر اعضای کادر فنی پرسپولیس روی تیم خودمان تمرکز کرده‌ایم و بالطبع اگر دیدارهای باقیمانده خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر بگذاریم، بدون شک پرسپولیس قهرمان ایران می‌شود.

پرسپولیس این فصل رکورد عجیبی در فوتبال داشته و در همه بازی‌ها به حریفان خود گل زده است، آیا حضور شما در ورزش هندبال باعث ایجاد روحیه گلزنی پیاپی درپرسپولیسی‎‌هاست؟  

(می‌خندد) نه اینطور نیست. ما تیم خوبی داریم و تا آخرین لحظه و در هر شرایطی که باشیم برای پیروزی و رسیدن به گل تلاش می‌کنیم.

و چه نتیجه‌ای برای تیم ملی هندبال پیش‌بینی می‌کنید؟
ببینید، معتقدم باید واقع‌بین باشیم. تیم ملی هندبال به مصاف بهترین‌های اروپا و جهان می‌رود. رقبای ایران از تیم‌های قدرتمند جهان در هندبالند اما من هم مثل شما امیدوارم دوست خوبم با این شاگردان جوان و جویای نامش، برای دفاع از اعتبار هندبال ایران به مصاف این قدرت‌ها برود. از صمیم قلب برای تیم ملی هندبال آرزوی موفقیت می‌کنم.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار