مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از تولید ۵۵۰ هزار بشکه ای نفت خام در این شرکت خبر داد و گفت: تولیددر این میدان به طور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باورساد، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه کارخانه تزریق گاز این شرکت از سال ۹۴ فعالیت تزریق گاز به میدان آغاجاری را انجام می دهد گفت: با ۶ ردیف کمپرسور این شرکت روزانه ۲ میلیارد فوت مکعب گاز را با حداکثر ظرفیت خود به میدان آغاجاری تزریق می کند.

باورساد از تولید ۵۵۰ هزار بشکه ای نفت خام این شرکت یاد کرد و گفت: سال گذشته برنامه تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به طور ۱۰۰ درصدی محقق شد و نفت و میعانات گازی برای خوراک پتروشیمی بندر امام و تزریق گاز در مخزن آقاجاری تولید شد.

وی به تکمیل واحد نمک زدایی رگ سفید تا شهریورماه امسال اشاره کرد و گفت: با تکمیل این واحد ۲۰ تا ۲۴ هزار بشکه به تولید نفت خام این شرکت افزوده می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از فعالیت کارخانجات گاز مایع این شرکت یاد کرد و گفت: روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در این تأسیسات فرآورش می شود و بخشی برای خوراک پتروشیمی بندر امام و بخشی برای تزریق در مخزن آقاجاری ارائه می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، گاز ، تولید ، میدان ، اغاجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تو شهرستان اغاجاری ی دونه سینما وجود نداره ی دونه مرکز تفریحی خوب نیست ی دونه پارک درست و حسابی وجود نداره خواهشا اینها رو منعکس کنید مجله محترم خبری ممنون
آخرین اخبار