چند خبر از فلسطین؛

بازداشت ۱۰ فلسطینی در کرانه باختری/ زخمی شدن 3 جوان در تیراندازی نظامیان صهیونیست در غزه

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیروز جمعه، ۱۰ فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.

کشف بیش از 50گور دسته جمعی در عراقبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری لیبی (وال)، منابع فلسطینی اعلام کردند نظامیان اسرائیلی دیروز با یورش به شهرهای جنین، الخلیل و نابلس در کرانه باختری رود اردن، ۱۰ فلسطینی را بازداشت کردند. 

طبق گزارش اخیر مرکز امور اسرای فلسطینی، نظامیان صهیونیست در ماه آوریل ۴۹۰ فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی فلسطینی بازداشت کرده‌اند. 

از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست با تیراندازی و شلیک گاز اشک آور به طرف جوانان فلسطینی در مناطق مرزی نوار غزه دست کم سه نفر را زخمی کردند. 

تظاهرات جوانان فلسطینی در اعتراض به سیاست‌های خصمانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی و حمایت از انتفاضه قدس درکرانه باختری رود اردن دیروز نیز مانند جمعه‌های گذشته درمجاورت مرزهای نوار غزه با فلسطین اشغالی برگزار و به درگیری با نظامیان صهیونیست منجر شد. 

منابع فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست با تیراندازی و شلیک گاز اشک آور به طرف فلسطینی‌های معترض به سیاست‌های این رژیم در شرق محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه دست کم سه جوان را زخمی کردند. 

منابع محلی و شاهدان افزودند تظاهرات جوانان فلسطینی در مناطق شرق محله الشجاعیه، شرق خان یونس و شرق بیت حانون به درگیری با نظامیان صهیونیست منجر شد و نظامیان برای ممانعت از سنگ پراکنی و متفرق کردن فلسطینی‌ها به طرف آنان گلوله‌های جنگی، پلاستیکی، بمب‌ها صوتی و گاز اشک آور شلیک کردند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار