نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سناتور الیزابت وارن را به علت حمایت از نامزد دموکرات‌ها هدف حملات لفظی خود قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه‌ای پی تی ان، دونالد ترامپ، داوطلب نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، روز جمعه سناتور الیزابت وارن را به شدت هدف حملات لفظی قرار داد. 

وی در جمع طرفداران خود در شهر یوجین در ایالت اورگون گفت هیلاری کلینتون، رقیب احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات، «یک دوست احمق به نام الیزابت وارن پیدا کرده است.» 

ترامپ، سناتور وارن را «احمق» و «بی‌مصرف» توصیف کرد. 

وی در سخنرانی خود گفت: «من شنیده‌ام هیلاری دغل همراه با دوستش -- آخر می‌دانید هیلاری یک دوست احمق به نام الیزابت وارن دارد. او در تویی‌تر یاوه سرایی می‌کند. او احمق است. تا حالا او را دیده‌اید؟ منظورم این است که این زن-- او آدم بی‌مصرفی است. به هر حال، او در سنای آمریکا هیچ کاری نکرده است.» 

وارن پیش‌تر در حساب شخصی خود در توییتر به ترامپ توهین کرده و او را «قلدری که فقط یک بازی بیشتر بلد نیست» خوانده بود. 

ترامپ نیز در حساب شخصی خود در توییتر در پاسخ نوشت: «الیزابت وارن احمق، پادو هیلاری کلینتون، حرفه‌ای دارد که تماما بر دروغ استوار است. او بومی آمریکا نیست.» 

وارن در مبارزات انتخاباتی‌اش برای ورود به مجلس سنا در سال ۲۰۱۲ پس از آنکه دانشگاه هاروارد او را آمریکایی تبار بومی معرفی کرد، درباره بومی بودنش با پرسش‌هایی مواجه شده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
جدال شغالهای پیر فرسوده اغشته به تب برفکی
آخرین اخبار