دبیرکل قبلی فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان رسید و در حال حاضر باید نقاط ضعف اساسنامه را برطرف کرد.

اسدی: نقطه ضعف های اساسنامه باید برطرف شودبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  ،علیرضا اسدی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:انتخابات بسیار خوب و در فضایی آرام برگزار شد. یکی از بهترین انتخابات ممکن بود که کاملا منطبق بر اساسنامه انجام شد.. به لطف خدا هیچ مشکلی را در فرایند انتخابات نداشتیم و رئیس فدراسیون با اخذ بیش از دو سوم آرا در همان مرحله نخست انتخاب شد.

وی درباره ناراحتی مصطفی آجرلو بیان کرد: من در جلسه حضور داشتم و صحبت های آجرلو را نشنیدم. به هر حال نظر همه دوستان محترم است.  
 
اسدی درباره شرایط پخش انتخابات اذعان داشت: شرایط  رسانه ها دست ما نیست.
 
وی درباره ماندن خود در پست دبیرکلی بیان داشت: حق رییس جدید فدراسیون است که تیم کاری  خودش  را انتخاب کند. بحث موضوعات دیگر هم اختلاف نظر است و اهمیتی ندارد. وقتی در طول مسیر دیدگاه ها به هم نزدیک می شود موانع برداشته می شود. ما باید سعی کنیم نقاط کور اساسنامه را از بین ببریم و به هم در مسیر صحیح کمک کنیم.من هرجایی که بتوانم به این مملکت کمک کنم و مشکلی را از جلوی پای فوتبال بردارم کمک می کنم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار