عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ صحبتی با یاسر هاشمی برای انتخاب شدن تاج نداشتم.

عزیزی خادم: صحبتی با هاشمی نداشتمبه گزارش  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مجمع انتخاباتی امروز گفت: مجمع طبق انتظار به خوبی برگزار شد.  رئیس و  نواب رئیس معرفی شدند و انتخابات اعضای هیأت رئیسه هم در حال برگزاری است.
 
وی درباره شایعه جلسه دیشب برای انتخاب رئیس جدید، بیان کرد: من اطلاعی در این زمینه ندارم.


عزیزی‌خادم درباره اظهارات آجورلو مبنی بر اینکه یاسر هاشمی با شما تماس گرفته تا تاج رئیس فدراسیون شود، اظهار کرد: آجورلو برای من محترم است اما من این نقل قول را نشنیدم. در چند روز گذشته که با دوستان رسانه‌ای  برخورد کردیم ، صحبت ما این بود که اعضای مجمع به کاندیدایی رأی دهند ، که برنامه دارند .خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. امروز نظر مجمع تاج بود.
 
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید رای بالای تاج در این مجمع، گفت: در هر صورت طبیعی است و اعتقاد مجمع این بوده است. کفاشیان هم 64 رأی گرفت که این نشان می‌دهد به برنامه‌های او رأی داده‌اند. این نشان از بلوغ مجمع دارد. امیدوارم دوستانی که در هیأت رئیسه رأی آوردند برنامه‌ریزی کنند و ما هم تمرین کنیم تا به یکدیگر کمک کنیم. با این شرایطی که تاج رأی آورده همه باید به خاطر فوتبال و مردم به او کمک کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۴ تير ۱۳۹۵
خداااا قوت دکتر عزیزی خادم
آخرین اخبار