رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد بر حمایت از کارگاه‌های صنایع دستی تأکید کرد و گفت: 15 کارگاه‌ فعال صنایع‌دستی در بویراحمد وجود دارد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد حسین‌زاده  اظهار کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در راستای رونق بخش گردشگری و صنایع‌دستی همه تلاش خود را به کار گرفته است.
 
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری را یکی از راه‌های جذب گردشگر در این شهرستان است.
 
این مسئول با اشاره به برنامه‌های میراث فرهنگی در سال جاری افزود: شناسایی آثار تاریخی و احیای رشته‌های منسوخ شده صنایع دستی بویراحمد از مهم‌ترین اولویت‌های میراث فرهنگی بویراحمد است.
 
وی با بیان این‌که در دو سال گذشته اقدامات خوبی برای حمایت هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا پیگیر مشکلات تولیدکنندگان صنایع دستی بویراحمد هستیم.
 
 حسین‌زاده با بیان اینکه برای بهبود کسب و کار در بویراحمد به دنبال ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی بیشتری هستیم، گفت: بیش از 15 کارگاه فعال صنایع دستی در شهرستان بویراحمد وجود دارد.
 
این مسئول با بیان این‌که در حال حاضر 3 هزار صنعتگر در این شهرستان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های صنایع دستی این شهرستان در زمینه گلیم، جاجیم، کیف‌دوزی و معرق در حال فعالیت هستند.
 
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد در ادامه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ایجاد بازارچه صنایع‌دستی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.