مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: توسعه فرهنگی در گرو برخورداری از نیروهای فرهنگی خلاق است.

توسعه فرهنگی در گرو برخورداری از نیروهای فرهنگی خلاق است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در دیدار با کادر آموزشی و دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی «حر ریاحی» اظهار کرد: معلمی شغلی متأثر از رسالت انبیاست که همواره در تعلیم و تربیت نسل‌های مختلف تأثیرگذار بوده است.


وی بیان کرد: اداره ارشاد هم با شغل معلمی در ارتباط است؛معلمان به صورت مستقیم در آموزش دخیل هستند و ارشاد به صورت غیررسمی با دانش‌آموزان در ارتباط است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان توسعه علم را کار معلمی دانست و اضافه کرد: کار معلمی به تقویت خلاقیت، هنر، دانش و فرهنگ می‌پردازد که هر کسی به اندازه ظرفیت از این دریای بیکران استفاده می‎کند.

وی تربیت نیروی انسانی را در گرو توجه به کودکان و نوجوانان دانست و افزود: اداره کل ارشاد علاوه بر برگزاری جشنواره‌های اختصاصی کودک و نوجوان، نمایشگاه اختصاصی کودک و نوجوان را نیز برگزار می کند.

عبادی توجه به مسائل فرهنگی و هنری را مهم برشمرد و گفت: توسعه فرهنگی هر کشور مرهون نیروی انسانی خلاق فرهنگی است که باید در این راستا گام‌های بلندتری برداشته شود.

معاون نهضت سوادآموزی استان همدان نیز گفت: معلمی کار دشوار و حساسی است که این سختی در دوران ابتدایی به اوج خود می‌رسد.

عباس احمدی با بیان اینکه توسعه پایدار در گرو توجه به تعلیم و تربیت است، بیان کرد: توسعه اجتماعی تحقق نمی‌یابد مگر اینکه سرمایه اجتماعی افزایش یابد که اعتماد به سرمایه‌ اجتماعی نیز در این حوزه می‌گنجد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار