حجت‌الاسلام و المسلمین وزیر دادگستری، به پویش ملی «من کتاب می‌خوانم» پیوست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پور محمدی در گفتگو با عباس سنجری گزارشگر رادیو ایران ضمن ابراز خوشبختی از برگزاری چنین پویشی توسط رادیو ایران، اظهار کرد: در آموزه‌های دینی ما بیشترین تاکید بر کسب دانش و فراگرفتن علم و مطالعه شده است. جای آن دارد که همه اقشار مختلف و مسئولان فارغ از تعلقات گروهی حرکتی بزرگ را در این زمینه شروع کنند و به امر کتابخوانی که توصیه نبوی است، اهتمام بشری بورزند.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه رادیویی گفت: در چند روز گذشته با تلاش همکاران برنامه‌ساز رادیو ایران افراد سرشناس و نامدار دیگری در حوزه‌های مختلف فرهنگی- اجتماعی و ورزشی به پویش ملی رادیو ایران پیوسته‌اند و ضمن تایید این حرکت بر توجه بیشتر حرکت و نهادها به امر کتابخوانی تاکید کردند. 

از جمله این افراد حجت الاسلام و المسلمین  مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، عباس ماهیار استاد ادبیات و از مشاهیر فرهنگی کشور، محمد رضا مهدی زاده شاعر و روزنامه‌نگار، محمد حسین کیانپور نویسنده، دکتر محسن سلیمانی گرافیست، دکتر علیرضا فولادی شاعر و استاد دانشگاه، محمدرضا ترکی شاعر و پژوهشگر، بابک قدمايی خواننده  هستند.

گفتنی است؛ گزارشگران رادیو ایران با استقرار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌کوشند رویدادها و اتفاقات مختلف نمایشگاه بین‌المللی کتاب را پوشش و با تعامل با مخاطبان رادیو ایران صدای آنها را در رادیو ایران بازتاب دهند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.