دولت آبادی: دو اثر «تربیت به كمك نمایش در خانه» و «مراكز آموزشی و تربیت به كمك داستان در خانه و مراكز آموزشی» را به‌تازگی به پایان رسانده و تحویل انتشارات سوره مهر داده‌ام.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ حسن دولت‌آبادی مدیر دفتر تئاتر كودك و نوجوان حوزه هنری ضمن بازدید از غرفه انتشارات سوره مهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، اظهار كرد: امسال با مجموعه كتاب‌های «نمایشنامه‌های آسان» خود در نمایشگاه كتاب حضور پیدا كردم و امیدوارم علاقه‌مندان به هنر نمایش بتوانند از این آثار بهره لازم را ببرند.
 
وی ادامه داد: البته دو اثر دیگر را به تازگی به پایان رسانده و تحویل انتشارات سوره مهر داده ام و به‌زودی این آثار به چاپ می رسند.
 
دولت‌آبادی گفت: «تربیت به كمک نمایش در خانه» و «مراكز آموزشی و تربیت به كمک داستان در خانه و مراكز آموزشی» عنوان دو اثر تازه من است.
 
وی افزود: موضوع این كتاب‌ها نو است و در واقع به روش های تربیتی برای كودكان توسط والدین می‌پردازد. كودك بیمار نیست و باید برای تربیت كودك مورد به مورد با رفتارهای نمایشی و یا داستانی كار كنیم.
 
وی همچنین درباره نمایشگاه كتاب تهران گفت: من به نمایشگاه، جشنواره كتاب كشور می‌گویم. امروز با مترو به نمایشگاه آمدم  و هجومی كه از سوی مردم برای آمدن به نمایشگاه كتاب وجود دارد، نشان‌دهنده فرهنگ‌سازی است و معتقدم هر حركتی در راستای كتابخوانی صورت بگیرد، موفقیت آمیز است.

وی در خصوص انتشارات سوره مهر گفت: انتشارت سوره مهر نیز به دلیل تنوع موضوعی، یكی از غرفه‌های موفق در نمایشگاه است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار