رييس دانشگاه كاشان از امضای تفاهم نامه همكاري پژوهشي فرمانداري ويژه كاشان و دانشگاه هاي دولتي و آزاد كاشان و ستاد توسعه دانشگاه كاشان با موسسه آموزشي، تحقيقاتي صنايع دفاعي در اين دانشگاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس زراعت، در گفتگو با خبرنگاران گفت: تقويت و توسعه اقتصاد دانش بنيان و حمايت از تجاري سازي دستاوردهاي علمي پژوهشي دانشگاه هاي منطقه فرهنگي كاشان و بهره گيري از پتانسيل علمي و حمايت هاي مالي و ظرفيت وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح هدف از انعقاد اين تفاهم نامه است.

وی افزود: اشتراك گذاري منابع براي هم افزايي ظرفيت ها به منظور توسعه اقتصاد دانش بنيان دفاعي كاشان، جهت دهي سياست ها، برنامه ها و فعاليت هاي فناورانه در چارچوب اسناد بالادستي و جذب سرمايه ها در منطقه، اولويت بخشي به نيازهاي تخصصي دفاعي در منطقه و تلاش براي تامين نيازها با اتكا به پتانسيل موجود،همكاري در راه اندازي پرديس فناوري تخصصي و تدوين نقشه راه مشترك براي تحقق فناوري هاي خوش آتيه با توجه به ظرفيت هاي منطقه از دیگر اهداف اين تفاهم نامه پژوهشي است.

به‌گفته‌وی، با امضاء اين تفاهم نامه ايجاد بستر رفع نيازهاي دفاعي با رويكرد توسعه فناوري هاي پيشرفته، نوظهور و بديع، افزايش نقش وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در سياست گذاري هاو تعريف چشم انداز و برنامه ريزي هاي علمي فناورانه منطقه فرهنگي كاشان و بازبيني و معماري ماموريت ها در راستاي تحقق همكاري هاي دوجانبه و تلاش براي تامين نيازهاي تخصصي تجهيزات و نيروي انساني منطقه فرهنگي كاشان فراهم مي شود.

زراعت در پایان تصریح کرد: اين تفاهم نامه که به مدت سه سال اعتبار دارد درهفت 7 ماده و چهار نسخه اصلي تنظيم و به امضاء طرفين رسيد.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.