سارق حرفه ای که اقدام به 42 فقره سرقت از خانه های شهروندان یزدی کرده بود، شناسايی و دستگير شد.



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علي فاتحی سرپرست پليس آگاهی استان يزد گفت: چندی پيش بود که وقوع سرقت های متعدد منزل در شهر يزد توسط مالباختگان به پليس آگاهی اعلام شد و ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تحقيقات ماموران ادامه داشت تا اينکه ردپايی از اين سارق حرفه ای و سابقه دار در يکي از دوربين های مداربسته شهر به دست آمد که پس از اخذ استعلام از سوابق متهم، مشخص شد که وی دارای 18 فقره سابقه کيفری است.

فاتحی گفت: کارآگاهان پليس، مخفيگاه متهم را در شهرستان اردکان شناسايی و پس از اخذ مجوزقضایی، وی را در مخفيگاهش دستگير و به پليس آگاهی استان منتقل کردند.

فاتحی افزود: متهم در بازجويی های اداره پليس، به 42 فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر يزد به روش تخريب قفل درب، اقرار کرد و با دستور قاضی پرونده، روانه زندان شد.

سرپرست پليس آگاهی استان يزد، در پايان ضمن تاکيد بر جدی گرفتن توصيه های پليس، در رابطه با پيشگيری از سرقت، خاطرنشان کرد: شهروندان به اين نکته توجه داشته باشند که ايجاد حفاظ برای پنجره ها و درب های ورودی منزل و همچنين استفاده از قفل های مجهز، سارقان را در رسيدن به اهداف شومشان ناکام خواهد گذاشت.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار