مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: 176 میلیون و200 هزار تومان از اعتبارمجمع خیرین سلامت همدان به بیماران کمک شده است.

176 میلیون تومان کمک مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛شاکری صفت در نشست هم اندیشی مجمع خیرین سلامت همدان اظهار داشت: این کمک هزینه برای 134بیمار سخت درمان بوده است که در قالب واریزمبالغی به حساب مراکز درمانی بوده است وبه شکل مستقیم به خود بیماران پرداخت نشده است. وی افزود: این اعتبار از محل مجمع خیرین سلامت همدان تامین شده است.


شاکری با بیان اینکه پارسال 204 بیمار به مجمع خیرین سلامت استان همدان مراجعه کردند ادامه داد: از این تعداد مراجعه کننده به 134 نفر از آنها کمک شد.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه  کمک به کودکان با نارسایی قلبی وبیماران مبتلا به شکاف لب وکام وبیمارانی که نیاز به کاشت حلزون داشتند در برنامه پارسال بودند اظهار داشت: از مجموع بیماران مراجعه کننده در این زمینه به این مجمع 70نفربا هدف این برنامه مرتبط نبوده اند. 

وی خاطرنشان کرد پارسال ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در قالب وام قرض‌الحسنه به ۲۸ نفر اهدا شد که مجموع مساعدت‌های انجام شده برای بیماران نیازمند ۳۶۷ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار