پیش از جلسه هیأت مدیره

مظلومی در استقلال ماندنی شد

سرمربی استقلال پیش از جلسه فردای هیأت مدیره این تیم برای ابقا در سمتش تا پایان لیگ برتر و جام حذفی با چراغ سبز این هیأت روبرو شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست دیروز استقلال تهران مقابل تراکتورسازی تبریز و جا ماندن این تیم از کورس قهرمانی لیگ برتر که انتقاد شدید هواداران استقلال را در پی داشت، امروز صحبت‌هایی از برکناری پرویز مظلومی و حضور سرمربی جدید در این تیم برای هفته آخر لیگ و دیدار پایانی جام حذفی مطرح شد. 

هیأت مدیره استقلال، قرار است فردا با موضوع بررسی وضعیت استقلال و شکست روز گذشته این تیم تشکیل جلسه بدهد اما پیش از برگزاری این جلسه اکثریت اعضا و حتی مدیرعامل استقلال معتقدند مظلومی باید ابقا شود. هیأت مدیره استقلال و مدیرعامل این تیم معتقدند استقلال 2 دیدار بسیار حساس و سرنوشت‌ساز پیش رو دارد و در چنین موقعیتی نباید دست به تغییر و تحول روی نیمکت بزنند.

به این ترتیب مظلومی در دیدار مقابل صبای قم و ذوب آهن اصفهان، همچنان روی نیمکت استقلال می‌نشیند. 

تیم فوتبال استقلال تهران تا پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران با 51 امتیاز، پس از استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در رتبه سوم قرار گرفته است و شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
مظلومی كجا بره ، كی بياد ، منصوريان؟ كه به نظرم هنوز زوده بياد استقلال ، قلعه نوعی هم با تراكتور خوب كار كرده ، مظلومی بايد بمونه و تو فصل بعد چند تا بازيكن رو عوض كنن تيم خوب ميشه ، بابا بنده خدا تيمش هنوز بالای جدوله ، درسته قهرمانی پريد ولی با انصاف بايد باشيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
مظلومی جان:
تورو قرآن فقط برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
در این موقعیت حساس بویژه جام حذفی بهترین کار هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
بعد دو بازی حتما باید عوض شه
آخرین اخبار