مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از قهرمانی تیمش در لیگ برتر سخن گفت.

پورموسوی: قهرمانی حق استقلال خوزستان است
سید اکبر پورموسوی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد بیان کرد: خدا را شکر موفق شدیم یکی دیگر از سخت ترین بازی های فصل مان را با پیروری پشت سر بگذاریم. پدیده تیم خوب و قابل احترامی است و شکست دادن این تیم در مشهد بسیار سخت است. 
 
وی افزود: پدیده برای اعاده حیثیت و کسب امتیاز بالاتر گام به این مسابقه نهاده بود و تمام تلاشش را می کرد تا مقابل تیم ما به پیروزی برسد که خدا را شکر این اتفاق رخ نداد و با تمام تلاش همه بازیکنان موفق شدیم از سد پدیده بگذریم. 
 
پورموسوی درباره دیدار با ذوب آهن گفت: ذوب آهن بسیار تیم خوبی است و با هدایت یحیی گل محمدی در این فصل از رقابت های لیگ برتر بسیار خوب کار کرده است. هدف مان در لیگ برتر قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف هر کاری خواهیم کرد. ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نیز بسیار خوب کار کرده و موفق شده با کسب 14 امتیاز به دور حذفی رقابت های لیگ برتر راه پیدا کند. 
 
وی درباره حمایت هوادارانشان از استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم ما همیشه مدیون هواداران است و امیدوارم در دیدار مقابل ذوب آهن نیز مانند بازی های گذشته هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم ما را تشویق کنند. 
 
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اضافه کرد: حق استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم قهرمانی است و امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان بتوانیم به این امر دست یابیم.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار