معاون آموزشی دانشگاه تهران از مهلت ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه تهران خبر داد

حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تمامی متقاضیان ثبت نام در رشته های مورد پذیرش مقطع دکتری دانشگاه تهران می توانند  تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه تهران به نشانی http://ems.ut.ac.ir مراجعه و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود بر گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی برای سال تحصیلی 95_96 از بین متقاضیان چند برابر ظرفیت در آزمون برگزار شده سازمان سنجش آموزش از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در خصوص نحوه ی ارائه درخواست متقاضیان گفت:  چنانچه متقاضیان واجد شرایط آیین نامه موجود در سایت جامع آموزشی باشند حداکثر تا 31 اردیبهشت با مراجعه به این سایت دریافت شناسه کاربری، رمز عبور و مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت نام کنند.

حسینی یادآور شد: با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش، ارزیابی تخصصی مطابق آیین نامه و توسط گروه آموزشی مربوط صورت گرفته و اسامی نفرات پذیرفته شده از طریق معاونت آموزشی دانشگاه  اغلام می شود.

گفتنی است؛ تاریخ ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق علمی طی اطلاعیه های بعدی از طریق دانشگاه تهران اعلام می شود.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار