انتخاب افراد برتر در نظام آراستگی به عنوان یک اقدام انگیزشی در شهرستان و نواحی یزد انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سیده صدیقه سعید نژاد سرپرست تیم آموزش و فرهنگ سازی نظام آراستگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزدگفت: انتخاب میز برتر در نظام آراستگی به عنوان یک اقدام انگیزشی ، به صورت دوره ای در برنامه های بازدید از واحدهای مستقر در حوزه ستادی ، شهرستان و نواحی یزد انجام می شود.
 
 سعید نژادتفکیک اقلام غیر ضروری از ضروری ، چیدمان صحیح اقلام مورد نیاز  ، آراستگی و نظافت اموال اداری را از ملاک های ارزیابی مجموعه برتر در نظام آراستگی اعلام کرد.
 
  وی گفت : در نخستین گام و بازدید انجام شده از معاونت خدمات مشترکین و بهره برداری ، محمدحسین بلور و کاظم کرمی از این دو معاونت انتخاب شدند.
 
سعیدنژاد انتخاب افراد نمونه در حوزه خدمات عمومی و تشریفات را از دیگر برنامه های تیم آموزش و فرهنگ سازی برشمرد و افزود: محمد رضا پورمیرکی به عنوان فرد برتر در  حوزه تشریفات انتخاب شده است.
 
وی عنوان کرد: اسامی برترین های هر دوره ، جهت دریافت کارت هدیه به دفتر روابط عمومی اعلام می شود.
 
سرپرست تیم آموزش و فرهنگ سازی نظام آراستگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به تشکیل اتاق فکر هفتگی در دفتر اموزش اشاره کرد و متذکر شد: تیم فرهنگ ساز ؛ از پیشنهادهای موثر در بخش فرهنگ سازی نظام آراستگی استقبال می کند و از ایده های موثر و برتر تجلیل خواهد کرد.
انتهای پیام/ی 
برچسب ها: یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.