دوره آموزش سطح دو خط گرم دریزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیر امور پشتیبانی و خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، از آغاز برگزاری دوره آموزشی سطح دو خط گرم خبر داد و گفت : در این دوره شیوه های کار با انواع تجهیزات شبکه فشار متوسط در شرایط خط گرم، نظیر نصب و تعویض کات اوت فیوز و پایه های بتونی آموزش داده خواهد شد.

نادرعلی سامعی مدت زمان آموزش در دوره سطح دو را 210 ساعت اعلام کرد و یادآور شد: 15 نفر از برق کاران برگزیده در مرحله سطح یک برای این دوره معرفی شده اند.

سامعی ارتقاء توان عملیات اجرایی و سرویس ونگهداری شبکه های فشار متوسط به صورت خط گرم را از اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در پایداری شبکه ها عنوان کرد و افزود: برگزاری سه دوره آموزشی خط گرم سطح یک و دو تا پایان سال در دستورکار دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش قرار گرفته است.

وی ظرفیت هر سطح دوره آموزشی را بیست نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تا پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تعداد نفرات اموزش دیده در سطوح مختلف خط گرم از 60 نفر فراتر خواهد رفت.

سامعی انجام اصلاحات و بهینه سازی شبکه مناطق مختلف شهرستان یزد در فرآیند آموزشی را متذکر شد و گفت : توجه به بخش پیمانکاری در آموزش نیروهای توانمند ، بیانگر رویکرد فرا سازمانی در ایجاد تخصص و کارآفرینی است.

مدیر امور پشتیبانی و خدمات فنی، رویکرد و سیاست های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در کاهش خاموشی ها و بهره گیری از کارگروه خط گرم در انجام فعالیت در سطوح مختلف ولتاژ را مورد اشاره قرار داد.
 و ی گفت: پرورش نیروهای متخصص و مجرب در حوزه خط گرم و توسعه این بخش؛ نیازمند سرمایه گذاری مناسب برای تجهیز ناوگان عملیاتی است که نتایج آن به صورت کاهش خاموشی مشترکین برق تحقق می یابد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار