کرمان؛

پليس رودبارجنوب به فرار 11 ماهه قاتل مسلح پايان داد

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از دستگيری قاتل مسلح فراری بعد از گذشت 11 ماه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ نادعلي قزلباش گفت : با تلاش ماموران دايره جنايی پليس آگاهی رودبارجنوب ، مردي که از 11 ماه پيش به اتهام قتل مسلحانه تحت تعقيب بود ، دستگير شد.

وی افزود : متهم که مردی جوان است ، خرداد ماه سال گذشته در پی اختلافات طايفه اي، 3 نفر را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواري شده بود.

وی خاطر نشان کرد : به علت فرار قاتل به استان هاي مختلف و تغيير متوالی محل اختفاء وی ، اقدامات پليسي جهت شناسايی و دستگيری متهم مثمر ثمر واقع نشد، لذا پرونده جهت رسيدگی به صورت ويژه در اختيار پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : سرانجام پس از چند ماه تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی ، مخفيگاه متهم در يكي از استان های غربی كشور شناسايی و در اقدامي غافلگيرانه دستگير و از مخفيگاه وی دو قبضه سلاح ممنوعه و مقاديری مهمات جنگي كشف شد.

وی تصریح کرد : متهم در بازجويی های انجام شده صراحتأ به جرم خود اعتراف کرد كه پس از تکميل تحقيقات به مراجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ قزلباش در پايان با اشاره به پشيماني قاتل از عمل خود ، اظهار داشت : جوانان بايد در لحظه عصبانيت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت انديشی، دست به چنين اقدامات خشونت باری نزنند و لذت يک عمر زندگی شيرين را از خود و ديگران سلب نكنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار