مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان همدان گفت: ۱۶مدرسه از ۳۲ مدرسه به بهره‌برداري رسيده و ۱۶ مدرسه‌ ديگر نيز در دست ساخت قرار دارد.

ایجاد ۱۶ مدرسه‌ بنياد بركت در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری افزود: بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)، نوسازي و ساخت 32 مدرسه با 165 كلاس درس را با اعتباري افزون بر 128 ميليارد و 915 ميليون ريال در اين استان در برنامه دارد.

تیموری، گفت: در استان همدان مردم و مسئولان يك صدا از فعاليت‌هاي انجام گرفته توسط بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) قدرداني مي‌كنند و جدا از مدارس، بنياد بركت احداث 10 مسجد را نيز با اعتبار 12 ميليارد و 500 ميليون ريال بر عهده گرفته كه اكنون پس از مرحله‌ي انتخاب پيمانكار، مراحل اجرايي و ساخت آن به زودي آغاز خواهد شد.

به گفته تيموري، بنياد بركت از سال 1391 تا 1393 ساخت و نوسازي 8 باب مدرسه را بر عهده گرفته بود كه همه‌ي آن‌ها به بهره‌برداري رسيده‌اند و از سال 1393 نيز مشاركت در نوسازي و ساخت 24 مدرسه ديگر را تقبل كرده است.

مديركل نوسازي استان همدان ادامه داد: نكته‌ قابل‌توجه در خصوص اين پروژه‌ها آن است كه در سراسر استان پراكنده است و تمام مناطق محروم و روستاهاي اطراف شهرستان‌ها از اين روند عمراني سهم مي‌برند.

وي با اشاره به اين‌كه تمام اين مدارس جزو بافت فرسوده و تخريبي بوده‌اند، گفت: بنياد بركت با كمك در نوسازي اين مدارس تلاش كرده تا براي دانش‌آموزان نقاط محروم استان كلاس‌هاي درس ايمن و مجهز فراهم آورد كه اقدامي قابل تحسين است.

تيموري با ابراز اميدواري نسبت به ادامه‌ فعاليت‌هاي خيرخواهانه‌ ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و بنياد بركت در استان همدان گفت: رويكرد مثبت و مديريت قابل تحسين اين نهاد موجب شده تا الگوي جديدي در خدمت‌رساني به مردم مناطق محروم در اختيار ديگران قرار گيرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار