همزمان با میلاد امام حسین (ع):

برافراشته شدن پرچم متبرک کربلای معلی در شهرکرد

همزمان با میلاد بزرگ پاسدار جهان حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، و آغاز اعیاد شعبانیه، پرچم متبرک کربلای معلی در میدان امام حسین (ع) شهرکرد به اهتزاز درآمد.

پرچم متبرک کربلای معلی در میدان امام حسین(ع) شهرکرد برافراشته شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم معنوی، با اشاره به ایام پر برکت شعبان و آغاز خودسازی برای ورود به ماه پر برکت رمضان به ضرورت و چرائی تشکیل سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه پدیده‌ای است زنده و پویا از جنس انقلاب اسلامی،‌ چرا که انقلاب اسلامی هم پویا و زنده است و همین پویائی انقلاب اسلامی باعث شده است سپاه همپای انقلاب به وجود بیاید.

سردار رضا محمد سلیمانی افزود: سپاه دست‌آورد عظیم انقلاب اسلامی است که علاوه بر صیانت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، پاسداری از خود را نیز بر عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه در بعد مادی و معنوی قدرت بزرگ فرا منطقه‌ای است که قابلیت انعطاف این مجموعه باعث شده است که متناسب با نیازها و تهدیدها خود را آماده کند و در این باره در تهدیدهای سخت و نیمه سخت و نرم، سپاه ابزار خاص و مورد نیاز خود را همواره تامین کرده است.

محمد سلیمانی تصریح کرد: از نظر تکنیک و تاکتیک، سپاه در هشت سال دفاع مقدس همواره خوش درخشید. زمانی که جنگ فرهنگی بود و رهبر معظم انقلاب در این باره هشدار می دادند سپاه در صف اول به این موضوع لبیک گفت. و اکنون نیز که بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است سپاه با طرح و برنامه وارد فاز اجرائی تحقق این موضوع شده است.

وی افزود: سپاه همواره در حال رشد و تعالی بوده است و مسیر خود را با قطب نمای ولایت مشخص کرده و بعد از 37 سال از این محور هیچگاه زاویه نگرفته است.

محمدسلیمانی خاطر نشان کرد: موضع ما موضع انقلاب اسلامی است که سپاه بر اساس تکلیف و شور انقلابی و تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ توانسته تاکنون ماموریت خود را به انجام برساند.

وی اضافه کرد: در هیچ کجای دنیا هیچ اندازه گیری از ظرفیت و توانمندی سپاه صورت نگرفته است؛ چرا که قدرت بازدارندگی سپاه نه در عده و عده و نه در تسلیحات، بلکه در جوشش عشق و ارادتی است که با عنصر ایمان و خود آگاهی و روحیه پایان ناپذیر آمیخته شده است و این موضوع بدان معنی است که سپاه پای آرمانش تا پای جان ایستاده است.

در این مراسم معنوی، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری، و جمعی از مدیران و مسئولان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، گروهان های منتخب سپاه و بسیج و گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) و الزهرا (س) و خانواده معظم شهداء، در میدان امام حسین (ع) گرد هم آمده بودند تا پرچم متبرک به بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار