شهرکرد؛

پاسداران درعرصه‌های مختلف به انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: پاسداران با حضور در عرصه‌های مختلف به انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند.

پاسداران با حضور در عرصه‌های مختلف به انقلاب اسلامی خدمت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام همزمان با سوم شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، در جمع پاسداران سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، نامگذاری این روز بزرگ به نام پاسداران را مناسب و بجا دانست.

وی افزود: پاسداران در جهاد و مقاومت و انجام وظایف همه جانبه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی و از همه مهمتر کفر ستیزی، نمره بالایی کسب و چنان ترس و وحشتی در دل دشمنان ایجاد کردند که توان هیچ گونه اقدامی ندارند.

نکونام با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست اضافه کرد: دشمن دیگر نمی‌تواند جنگی را بر کشور ما تحمیل کند، چون مردم، سپاهیان، بسیجیان و نیروهای مسلح ولایتمدار و تجهیزات قوی ما را آزموده اند.

وی با تأکید بر اینکه تمام فتنه‌ها با قرار گرفتن زیر پرچم ولایت خنثی می‌شود خاطرنشان کرد: امنیت امروز در ایران اسلامی حاصل مذاکره نیست، بلکه نتیجه تلاش مردم، پاسداران و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، پیشرفت‌های نظامی و حضور امت در عرصه‌های مختلف مانند حماسه ۹ دی است.

نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خدمت را از ویژگی‌های نیروهای انقلابی برشمرد و گفت: برخی شعار خدمت دادند اما سپاهیان ما با حضور در عرصه‌های مختلف و گام برداشتن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، خدمتگزاری خود برای حفظ انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به شکل گیری نظام اسلامی برای آبادانی دنیا و آخرت، و موقعیت و جایگاه ویژه ایران در جهان ادامه داد: برخی می‌خواهند فضای جامعه را دو قطبی کنند و با مظلوم نمایی، فریبکاری، بازی‌های سیاسی و اهانت به مقدسات دینی، ارزش‌های اسلام و انقلاب را زیر سؤال ببرند که در اشتباه هستند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: کارنامه سپاه استان در عرصه‌های مختلف نظیر دفاع مقدس، مقابله با گروهک‌های تروریستی، حفاظت از مرزهای شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق، درخشان است.

وی با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به رزمندگان سپاه قمر بنی هاشم (ع) افزود: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن از رسالت‌های اصلی سپاه به شمار می‌رود.

اکبری ادامه داد: سپاه همواره در عرصه‌های مختلف نظیر علم و فناوری، سازندگی، محرومیت زدایی، برقراری امنیت پایدار و ... حضور داشته و دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.