در نشست خبری مطرح شد؛

رشد 200 درصدی وضعیت ترافیک شرکت رایتل در سال 95

مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل گفت: وضعیت ترافیک نوروز 95 نسبت به سال 94 حدود 200 درصد بوده است و این مقدار نسبت به سال 93، 1100درصد رشد را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجیدصدری مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نشست خبری امروز (سه شنبه) که با اصحاب رسانه برگزار شد، در رابطه با ترابردپذیری و بخشی از عملکرد این شرکت، اظهار داشت: شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال 94 توانست با عملکرد مناسب خود سال موفقی را پشت سر گذارد و سعی دارد در سال 95 با توجه به اهمیت شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با برنامه ریزی دقیق و با استفاده از توان و پتانسیل خود به اهدافش دست یابد.

وی با اشاره به دستیابی شرکت به بخشی از اهدافش، افزود: شرکت خدمات ارتباطی رایتل در دو سال و نیم گذشته توانست حدود 5 هزار قرارداد کلان منعقد کند. همچنین این شرکت حدود 12 درصد تجهیزات فعال و صد در صد تجهیزات غیر فعال در حوزه‌های مختلف در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل گفت: اتکا به توان داخلی یکی از ویژگی هایی بارز این شرکت است که توانسته در 2 سال اخیر بدون استفاده از شریک و مشاوران خارجی به فعالیت‌های خود ادامه دهد. اما در این بین شرکت‌های خارجی بسیاری تقاضای همکاری با شرکت خدمات ارتباطی رایتل را داشته اند و ما نیز در جهت توسعه توان مالی و فنی شرکت اعلام آمادگی کرده‌ایم هر چند تات کنون در بخش فنی از توان داخلی استفاده شده است.

صدری در رابطه با شاخص‌های رضایتمندی این شرکت، تصریح کرد: شاخص رضایتمندی از جمله مواردی است که در شرکت رایتل حائز اهمیت است.

وی افزود: با مقایسه سالیانه این شرکت عملکرد آن در چند سال گذشته رشد خوبی داشته و وضعیت ترافیک نوروزی سال 95 نسبت به سال 94 حدود 200 درصد بوده است و این مقدار نسبت به سال 93، 1100 درصد رشد را به همراه داشته است و همچنین در حوزه مکالمه نسبت به سال 94، 50 درصد رشد و نسبت به سال 93، 80 درصد رشد را به همراه داشت.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل گفت: بنابر آمار اعلام شده و با توجه به حضور 2 رقیب بزرگ مثل همراه اول و ایرانسل این میزان رشد نشان دهنده رضایتمندی مشترکان رایتل است.

صدری در ادامه تصریح کرد: آمار مصرف ترافیک سال 94 نسبت به سال 93 حدود 200 درصد رشد را با خود به همراه داشته است و این رقم نسبت به سال 92 و همزمان با اوایل کار این شرکت حدود 1500درصد رشد داشته است و همچنین در یک ماه و نیم گذشته نسبت به یک ماه نیم اول سال 94بیش از 250 درصد رشد داشته است.

وی در رابطه با بحث شبکه این شرکت، افزود: در سال 94 پوشش شرکت رایتل نسبت به سال 93، 100درصد و نسبت به پایان سال 92 حدود 250درصد رشد را با خود به همراه داشته است.

مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل تصریح کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و همچنین دولت تدبیر و امید بحث اشتغال زایی یکی از مباحث و موضوعات مطرح در شرکت رایتل است که بر این اساس شرکت توانست از شهریور سال 92 تا پایان سال 94 بیش از 37 هزار شغل ایجاد کند.

صدری در ادامه بیان کرد: این شرکت در حوزه‌های فنی، تجاری و فناوری فضای شغلی مناسبی را ایجاد کند و 4 برابر نسبت به سال 92 رشد را داشته است.

وی در رابطه با موضوع رومینگ افزود: رومینگ یکی از فعالیت‌های مهم در اپراتورهای تلفن همراه است که بر این اساس شرکت رایتل 180 قرارداد بین المللی را منعقد و حدود 100 اپراتور موبایل در شبکه رایتل فعالیت دارند.

مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل افزود: در رابطه با بحث ترابردپذیری در سال 95 این شرکت آمادگی همکاری و انجام تست‌های اولیه را داشته است.

صدری گفت: ترابرد پذیری این امکان را به مشترکان تلفن همراه می‌دهد که با همان شماره‌های موبایلی که در اختیار دارند می‌توانند اپراتور خود را عوض کنند و بر اساس کیفیت خدمات کاربران حق انتخاب اپراتور را دارند و بر این اساس به محض اینکه مسئله تجاری سازی آن مشخص شود امکان تغییر اپراتور برای مشترکان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت رایتل عضوی از خانواده تأمین اجتماعی است، بیان کرد: شرکت رایتل عضوی از خانواده 40 میلیونی است و یکی از اهداف آن انجام فعالیت در کارهای سازمانی است و احتمام ویژه‌ای بر سرویس‌های ارزش افزوده دارد.

مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل تصریح کرد: سهم شرکت رایتل در بازار گیت‌های موبایل در کشور 5 تا 6 درصد بوده است و در2سال گذشته با توجه به تعداد کم مشترکان روزانه 200 تراب مصرف دیتا داشته است.

صدری در پایان گفت: شرکت توانسته 98 درصد از برنامه درآمدی خود را محقق کند همچنین در حوزه فناوری نیز به بیش از 80 درصد از اهداف و برنامه های خود دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار