حقانی در جلسه شورای شهر مطرح کرد؛

فکری به حال کانال فاضلاب قیام دشت شود/پیگیر فاضلاب شهر تهران هستیم

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر چه زودتر باید فکری به حال کانال فاضلاب قیام دشت که از نظر بهداشتی نگران کننده است، داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حقانی رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هزینه هایی که بابت کرایه تانکر آب در سطح شهر تهران گرفته می شود، زیاد است، اظهار داشت: علی رغم تمام کاستی‌ها فعالیت آب و فاضلاب بسیار مطلوب بوده است.

وی با تأکید بر اینکه به صورت جدی پیگیر فاضلاب شهری تهران هستیم، افزود: در این خصوص مناطق 22 گانه شهر تهران باید همکاری‌های لازم را انجام دهند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری به جای فعالیت‌های غیرضروری باید با توجه به کمبودهای پیش‌روی آب در تهران به تصفیه خانه‌ها توجه کند، تصریح کرد: باید بازدیدی برای تصفیه خانه های جنوب تهران بگذاریم چرا که در حال حاضر یک سومه فاضلاب شهر به تصفیه خانه شهر ری می رود.

حقانی به هدر رفت آب در شهر تهران اشاره کرد و گفت: باید با همکاری و برنامه ریزی با ارگان های دیگر یک فکر اساسی برای تصفیه خانه‌ها در شهر تهران انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه در گذشته کانال فاضلاب قیام دشت آب رو بوده است، گفت: امروزه کل فاضلاب وارد کانال قیام دشت می شود و در تابستان مشکلات زیادی از جمله بوی بد و جمع شدن حشراتی مانند پشه و مگس را برای شهروندان ایجاد می کند به همین دلیل نباید مسائل بهداشتی این مکان نگران کننده تر از این شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار