به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حبیب الله صادقی با اشاره به سهم عمده ی مرکز پیام شرکت گاز خراسان رضوی در جلوگیری ازوقوع سوانح گاز اظهار کرد: این شرکت توانسته است با انجام فعالیتی 24ساعته و پایدار، سهم قابل توجهی را در حوزه ی پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه گاز استان ایفا کند.
وی گفت: ارسال فوری پیام های ثبت شده حوادث به واحدهای امداد مناطق هفتگانه ی مشهد، پیگیری لازم درخصوص رسیدگی به پیام های اضطراری، عملیاتی و همچنین پیگیری خارج از نوبت تماسهای اعلامی از سوی ستاد مدیریت بحران استان، از وظایف اصلی مرکز امداد 194شرگت گاز خراسان رضوی می باشد.
صادقی گفت: اصلی تریت هدف این مرکز یکسان سازی و تجمیع رسیدگی به پیامهای مردمی جهت افزایش رضایتمندی مشترکین ازاین سازمان است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: باتوجه به راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی این شرکت درسال 94مشترکان میتوانند نسبت به اعلام درخواست های خود در موارد غیرعملیاتی از طریق سامانه 37074 اقدام کنند.
انتهای پیام//